Sağlıkta Kalite Standartları gereği Kurumumuzun HASTA VE HASTA YAKINLARI GÖRÜŞLERİ DEĞERLENDİRME EKİBİ aşağıdaki personelden oluşturulmuş olup,
Ekibin görev alanı;
1.Hastaların görüş, öneri ve şikayetlerini rahatlıkla iletebilecekleri düzenlemeleri sağlar.
2. Hasta ve yakınlarının görüş, öneri ve şikayetleri alınır ve düzenli aralıklarla değerlendirilir. Değerlendirme ekibi ve kurum yönetiminin de katılımı ile düzenlenen toplantıda formlar okunarak değerlendirilir, görüşler ve çözümler kayıt altına alınır.
3. Kişilere dönülmesi gerekiyor ise iletişim bilgilerinden ulaşılarak bilgi verilir.
4. Gerektiği durumlarda DİF (Düzeltici/İyileştirici Faaliyet) başlatılır.
5. Hasta /Hasta Yakınları kutular dışında kurum web sitesi üzerinden de şikayet ve öneri de bulunabilirler.
6. Her gün web sitesi üzerinden gelen öneri ve şikayetler yazıcıdan yazdırılır,
7. Yapılan toplantıda web sitesi üzerinden yapılan öneri ve şikayetler de değerlendirilir.
8. Öncelikli olarak müdahale edilmesi gereken geri bildirimler en kısa zamanda ele alınır
9.Anketlerin incelenmesi, sonucunda gerekli iyileştirmelerin yapılmasını sağlar.
HASTA VE HASTA YAKINLARI GÖRÜŞLERİNİ DEĞERLENDİRME EKİBİ
| Ad-Soyad | Ünvan |
Başkan | Abdulkadir YILDIZ | İdari Ve Mali İşler Müdürü |
Üye | Hatice TARIM IŞIK | Kalite Yönetim Sorumlusu |
Üye | Muttalip AYDIN | Hasta Hakları Birim Sorumlusu |